Постинг
25.10.2019 09:31 -
Финал ново производство
Финал ново производство гледаме отново. Почти всички традиционни превключватели са заменени от чувствителни на допир повърхности. Температурата може да се настрои чрез плъзгане на пръст върху панел в основата на 10-инчовия дисплей; подобно на контролите за силата на звука. Дори покривът прощава физически превключвател; вместо това се изисква бърз премахване с пръст покрай малък панел на покрива. Това означава, че на арматурното табло най-малкото остава единственият физически бутон за светлините за опасност, въпреки че все още има конвенционални бутони на волана и в панела на вратата за регулиране на прозореца и огледалото.
Двигатели и приставки за хибриди
Както преди, Golf се вози на платформата MQB на Volkswagen Group. Дайте или вземете няколко милиметра, Golf е с почти идентични размери на старата кола и в резултат на това вътрешните размери също остават почти същите.
Изображение 6 от 23Volkswagen Golf - странично проследяване
Изображение 6 от 23
Докато изцяло електрически задвижващ агрегат няма да бъде монтиран към Golf - състоянието с нулеви емисии ще бъде запазено за фамилията ID - хибридният технолог ще се отличава силно. 48-волтова електрическа система възстановява енергия, която в противен случай би се загубила при забавяне, преразпределяне до 16 bhp и 25nm електрически усилвател при ускорение. По-конкретно VW казва, че това ще направи далеч по-плавно отдалечаването от застоя.
Леко хибридната система, комбинирана със седемстепенна автоматична скоростна кутия, се предлага и с двете версии на 1,5-литровия бензинов турбокомпресор (съответно 128 и 148 к.с.) и 109-к.с. версията на 1,0-литров трицилиндров турбо. Входното ниво на TSI 89bhp 1.0 и модели с ръчна скоростна кутия не получават меко хибридната технология, но се казва, че нов шестстепенна единица допринася за намаляване на емисиите.
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 4
Архив